Bedprestaties

Ik heb al eens eerder gezegd dat mijn seksleven op een ontzettend laag pitje staat. Als je zuiver en alleen kijkt naar het aantal dates versus het aantal vrouwen die ik daarna in mijn handen hou praten we qua percentages echt over promilles. Schrikbarend gewoon. Desalniettemin hebben we het inmiddels over een tamelijk groot aantal dates, uitgesmeerd over een -helaas- respectabel aantal jaren. Dan krijg je dus automatisch de wet van de grote getallen en dan hou je best nog wel een behoorlijk aantal vrouwen over waarbij ik het zeldzame geluk mocht proeven deze uiteindelijk in mijn armen te mogen houden.

Dat klinkt allemaal wel bar leuk, maar dat betekent niet automatisch een bevredigend seksleven  Integendeel zelfs. De bedprestaties van de gemiddelde Nederlandse vrouw bevindt zich gemiddeld zo'n 3 meter beneden het polderpeil. Ik ben geen Jeroen Pauw en kan niet buigen op honderden vrouwen qua vergelijkingsmateriaal maar enkele tientallen waren het toch wel. Daarvan was er slechts eentje die aan de absolute eenzame top stond, dat was een vrouwelijk equivalent van een man. Qua sexdrive en inspiratie dan, dat was gewoon een een regelrecht beest in bed en open voor alles.

Dan krijg je een hele lange tijd niets en dan ongeveer 2 vrouwen die er redelijk aardig wat van konden. De rest was gewoon brandhout, niets meer en minder. Een zak aardappelen is meer opwindend, de overeenkomsten zijn wat dat treffend. Ongeïnspireerd, geen initiatief of daadkracht tonend, niet creatief of extreem passief. Als man zijnde kon je alles uit de kast halen en de vrouw in kwestie liet het gewoon over zich heen komen. Letterlijk en figuurlijk. Onbegrijpelijk dat je het plezier in bed zo enorm van 1 persoon laat afhangen.

Maar wel frustrerend. Zelf ben ik een onbaatzuchtige man, die het zijn partner over het algemeen zoveel mogelijk naar de zin wil maken en open staan voor aanwijzingen. Dat initiatief werd over het algemeen wel hogelijk gewaardeerd maar denk maar niet dat daar iets tegenover stond naast wat op zijn best fantasieloos gepruts en gerommel. Zo heb ik meegemaakt dat de vrouw in kwestie zich in de slaapkamer supersnel ontdeed van de kleding, vervolgens naakt op bed ging liggen en roerloos lag te wachten totdat de voorstelling begon. Bij een andere werd het (door mij ruim van tevoren aangekondigde) resultaat van een orale verwennerij van haar kant direct snoeihard uitgespuugd op mijn onderbuik. Alle hartstocht plus lust tot toekomstige verleidingspogingen waren toen wel verdwenen.

Een ander had een wel erg goed gebit en maakte mij daar graag deelgenoot van, ik had een week later nog blauwachtige tandafdrukken staan. En dat was niet in mijn hals. Dan was er die extreem passieve dame waarbij ik alles maar dan ook alles uit de kast trok en waar nog geen piepje, hijgje of kreuntje van af kon. Die zat mij alleen maar aan te staren. Het leek wel of ik een paspop onder handen had, ik werd er gewoon bang van. Toen was er die keer dat tijdens een verhit samenzijn mijn penis compleet genegeerd werd. Alles werd aangeraakt, behalve dat. Ze piekerde er niet over om daar wat mee te gaan doen. Het kwam gewoon niet in haar op, ze was hem spontaan vergeten. Ik denk nog wel eens aan haar als ik bezig ben en de climax wil uitstellen. Een andere dame vertikte absoluut om te pijpen, dat kan natuurlijk hoewel ik het niet vaak meemaak, maar kon desondanks dat de orale tegenprestatie wel zeer waarderen. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

 Maar goed, de ene vrouw is wat meer doortastender als de andere, daar doe je niets aan. Chris Zegers gaf eens, toen hem wel eens werd gevraagd 'wat heb je liever, een ervaren vrouw of maagd in bed', als antwoord 'ervaren'. Ik snap dat heel goed.

Vlak naast het gebrek aan persoonlijke inzet de lichamen in kwestie ook niet uit. De vrouwen kunnen er natuurlijk lang niet in alle gevallen wat aan doen maar ik kom toch heel wat serieuze afknappers tegen. Totale afwezigheid van borsten, zeer slappe hangborsten, slechte of onnatuurlijk aanvoelende boobjobs, blubber/hangbuiken, kilometerslange soms gruwelijke littekens die als een wegenkaart over het lichaam vertakken, platte hangbillen, vreemde geurtjes, merkwaardige uitstulpsels/bobbeltjes, flinke begroeiing op plekken waar je het liever niet ziet, overgangsperikelen zoals spontaan drooglopen en rokershuid gegarneerd met iets teveel zonnebank. Er is trouwens een 1:1 samenhang met de leeftijd van de vrouw in kwestie. Boven de 35 gaat het verval echt overduidelijk worden, als ze er zelf tenminste ook niets aan doet om in vorm te blijven. Een strakke gave huid en stevige aanvoelende, fiere borsten zie je vrijwel alleen bij jonge vrouwen. Nog een reden waarom die laatste categorie in bed vaak wat opwindender is.

En ga mij niet vertellen dat ik e.e.a voor kan zijn. Er zijn bijv. BH's op de markt die er echt van alles en nog wat bij verzinnen....een politicus is er niks bij...voel mij dan altijd een tikje misleidt als de kleding op de grond valt en ik naar 2 verlepte theezakjes zit te kijken. Net een pakje wat je uitpakt en waar niet inzit wat de verpakking beloofd, beetje jammer allemaal. Misschien had ik een rol sokken in mijn onderbroek moeten stoppen. En over het immense effect wat goed aangebrachte make-up kan hebben ga ik het niet eens hebben. Meer dan 1 keer ben ik mij lam geschrokken als ik de ochtend daarna wakker werd en zag wat er onder de douche vandaan kwam.

In ieder geval: hoe knapper de vrouw hoe passiever en beroerder de seks. En voluptueuze vrouwen zijn vaak wat actiever, passioneler en initiatiefrijker dan slanke vrouwen. Jonge vrouwen vaak preutser en timide, oudere vrouwen doen niet zo moeilijk meer. Vraag mij allemaal niet waarom, het zijn ervaringen uit de bikkelharde praktijk.

Je zou zeggen dat slechte seks over het algemeen altijd nog beter dan geen seks. Maar dat stadium ben ik al voorbij, dan liever maar gewoon niet. Ik heb ervaringen opgedaan die je niet graag een 2e keer meemaakt.

Ik heb regelmatig en vooral heel lang over nagedacht over dat moeilijke gedoe over seks. Het lijkt wel alsof de Nederlandse vrouw vind dat een man haar lichaam moet verdienen. En als het dan eenmaal zover is, nou....ga dan je gang maar, leef je uit. Wees dankbaar dat we dat toestaan, dat we ons opofferen voor jouw geneugten. Het viel mij in het mailverkeer met sommige vrouwen ook al eens op. 'Ik geef mijzelf niet zo snel weg' en 'ik ben zuinig op mijzelf' zijn termen die ik meer dan eens heb gehoord. Hieruit blijkt weer die typische mate van zelfopoffering als het dus wel zover is. Of ze willen niet sletterig overkomen.

Even heel basaal: seks wordt volgens mij vaak door een vrouw gebruikt als bindmiddel. Als ze je een leuke man vinden, je bent door alle selectie criteria en je hebt getoond om moeite/tijd en inspanning in haar te steken staan ze de seks toe, in de hoop dat je dan min of meer bindt en niet verder meer gaat zoeken naar andere vrouwen. Heel opvallend is dat toch.

Ook opvallend is het onbegrip wat nadien plaatsvindt als je seks met iemand hebt gehad. Als ik seks heb gehad met een vrouw kan ik naderhand best tot inzicht komen dat ik haar niet zie als relatiemateriaal of voor een volgende date, dit soms al vlak daarna in de auto op weg naar huis als ik haar geur nog om mij heen heb.  Klinkt hard, is wel zo.

Lust en het hebben van een relatie zijn voor een man 2 totaal aparte zaken. Als ik bevat raak door mijn zinnen zit ik niet aan de toekomst te denken, dan wil ik er bovenop en wel nu. Vrouwen zien dat heel anders. Toevallig heb ik zoiets laatst meegemaakt toen ik mededeelde dat ik een vervolgdate niet zag zitten en toen kreeg ik het volgende naar mijn hoofd 'ik deed het (de seks dus) omdat ik gevoelens had en daarom liet ik alles toe'. Ook hier weer die typische zelfopoffering, het trachtten van het binden van een man via seks.

Ik blijf dat zo raar vinden omdat ze dat dus primair niet doen vanuit het oogpunt van lust. Het gaat ze niet om een avondje bevrediging, een avondje lekker onbezorgd rollebollen zonder gelijk bijbedoelingen en verwachtingen  Niet gewoon even lekker het bevredigen van opwinding en gevoelens. De trouwkaartjes kunnen wat hun betreft gedrukt worden, dus binden die hap..dit enigszins gechargeerd natuurlijk.

Ondanks de moderne losgeslagen en verseksualiseerde maatschappij, waar de elke inspiratie en idee -hoe pervers ook- slechts enkele muisklikken van je verwijderd is of zelfs indirect via billboards en reclame tot ons komt, is seks nog steeds niet echt (echt niet) vanzelfsprekend en zeker geen gemeengoed, ondanks wat sommige fatsoensfundementalisten je willen doen geloven. Op het moment dat ik dit schrijf is dit slechts 2 keer voorgekomen dat ik seks op de eerste date had.

Nu kan dat aan mijn persoon liggen. Sommige mannen zijn er experts in om een vrouw zo spoedig mogelijk tussen de lakens te krijgen, maar ik niet. Ik dring ook niet aan, ik vind dat namelijk niet goed voor je zelfrespect, bedelen om seks is een enorme turn-off (overigens zeker voor vrouwen, die drogen spontaan op). Op het moment dat ik na een enkele poging -ik zeg altijd: don't blame a guy for trying- merk dat ze niet voor openstaat, stop ik ook gelijk. We zien dan wel weer op een tweede date, ik heb geen haast. Maar het wil dus niet zeggen dat het niet gebeurd. Mocht het voorkomen: als je dan ook nog een beetje tegenspartelt als een wijf ('ik heb geen haast' fluisteren in haar oor) is succes echt gegarandeerd.

Het opvallende is trouwens wel dat ik bij die eerste 2 keren seks op de eerste date de dames in kwestie ook daarna nog meerdere keren gezien heb terwijl ik bij sommige dates pas na 2 of 3 keer ontmoeten seks had en dat dat vervolgens zo ultiem beroerd was dat ik het ook gelijk afkapte. Maar dat zal de ironie wel zijn. Goede seks is pas een manier om een man te binden. Niet eindeloze onthouding of een 'ga je gang leef je maar uit' modus.

Maar ik snap wel dat vrouwen daar niet zo snel toe beslissen, seks op de eerste date dan. Ik las ooit op een vrouwenforum dat sommige vrouwen er achteraf emotioneel best wel last van hebben, de casanova's waarbij ze na een nacht rollebollen niets meer horen. Seks hebben en dan gedumpt worden is natuurlijk ook wel zuur. Toch moet je daar als vrouw wel rekening mee houden. Datingsites zitten vol met jagers die inderdaad echt maar op 1 ding uit zijn: een kerfje zetten op hun scoreboard. Het gaat ze alleen maar om seks, om snel scoren en niets anders dan dat. En dat hoeft echt geen seks op de eerste date te zijn. Sommige houden het wel maanden vol...mailen, daten....maar het gedrag is hetzelfde, na de eerste keer seks zijn ze foetsie. De trofee is binnen, op naar de volgende. Kan mij wel voorstellen dat je vaak op vrouwelijke profielen leest dat ze op zoek is naar een vaste relatie (en dus one night stands buiten de deur wilt houden), want als je zegt dat een date wilt trek je dat soort figuren extra aan lijkt wel. Maar de echte jagers hou je daar toch niet mee buiten de deur.

Maar goed, bij daten is seks is altijd een drijfveer. Of het meer dan dat wordt hangt sterk af van de vrouw in kwestie af en of we verliefd kunnen worden. Het er op kunnen we meestal wel, verliefdheid vereist altijd wat meer.

De dates die uiteindelijk in bed belanden voorzien niet genoeg genoeg in mijn behoefte. Hoewel ik geleerd heb om mij aan te passen zijn er toch onnoemelijk veel situaties voorhanden waarin je wel behoeft hebt aan een lichaam maar er geen leuke lieve vrouw beschikbaar is. Je zit net tussen 2 dates in of je bent wat aan het opbouwen, of je postvak in blijft akelig leeg...situaties genoeg te verzinnen. In dat geval is de rosse buurt vaak een oplossing voor de oerdrift die bijna elke man van nature in zich heeft (ik las wel eens ergens dat als deze oerdrift ontbrak, de mensheid allang zou zijn uitgestorven). Maar ik heb daar al zoveel verschrikkelijk veel droevigheid meegemaakt, daar kan ik meerdere blogs mee vullen. Dus dat doe ik niet. Het blijft toch een trieste bedoeling gecamoufleerd met een laagje klatergoud. Je koopt een flinterdunne illusie voor een kwartier, 20 minuten. Ik hoef niet zo nodig aan al die immense triestheid te worden herinnerd en ik hoef er al helemaal geen overzicht van bij te houden. Als bezoeker daar is je zelfbeeld al zo laag.

Als iemand zou vragen hoe het daar gaat of is en ik zou het kort maar kernachtig moeten omschrijven zou je het kunnen zien als een 'orgasme uit de muur'. Even een snelle bevrediging van een behoefte, een snelle hap tussendoor. De trek is eventjes weg maar daarna is de honger dubbel zo hard weer terug.

Onderschat trouwens ook de kosten niet. Ook hier geld weer de wet van de grote getallen. Er zijn heel veel mannen te vinden die in de loop der tijd al complete Mercedessen hebben weggewipt in de rosse buurt. En dan heb ik het niet over een crisisuitvoering van de A-klasse...

Het zou wel eens fijn zijn als vrouwen wat bronstiger zijn. Even wat meer openstaan voor seks, niet dat moeilijke gedoe de hele tijd. Even wat meer passie en actie in de strijd en wat minder gevoelens tonen voor/tijdens/na de verhitte samenzijns. Of dat ze seks iets meer kunnen relativeren. Het is maar een wippie, iets in die geest. Dan kom ik wel over de bijzondere fantasierijke bh's van tegenwoordig heen.